2009. június 17., szerda

...al dente

...ezt a receptet egy kedves ismerősöm, Erika kísérletezte ki saját családjának, de többszöri finomítás után elérkezettnek látta az időt, hogy megossza mással is, én kipróbáltam és tényleg nagyon finom, ajánlom mindenkinek! Jómagam spagetti tésztára halmoztam, de szerintem ez a része szabadon választott, az olasz tészták tárháza szinte végtelen.


"15 dkg gépsonka
1 tojás
4 dl tej
1 ek liszt
olaj vagy vaj
só, petrezselyem
10 dkg sajt (füstölt, trappista)

A gépsonkát az olajon vagy vajon megpirítom, a tojást a liszttel csomómentesre kikeverem majd felöntöm a tejjel. Az egészet a gépsonkához öntöm és lassú tűzön melegítem. Amikor sűrűsödni kezd hozzákeverem a sajtot, ha szükséges egy kis vízzel higítom. Folyamatosan kevergetve készre főzöm. Petrezselyemmel és sóval ízesítem."

1 megjegyzés:

  1. Kipróbálva, megkóstolva :) Tényleg nagyon finom, könnyen elkészíthető, egyszerű vacsora. :)

    VálaszTörlés