2009. augusztus 26., szerda

...gyógynövény kivonattal készült szénsavas üdítőital


...mi a közös egy üdítőben és az ETNA fedőnevű kandallóban, tehette volna fel a kérdést Vágó István 2002-ben. A válasz egyszerű, mindkét termék a Magyar Termék Nagydíjon elismerő oklevelet kapott abban az évben. Régen volt, és már nem lesz többé. Persze aki elképesztő kreatívan ezt a nevet választotta a kandallónak, az reméljük azóta több márkanevet nem talált ki, amivel a nagyérdeműt boldogíthatta.

...de amit most sajnos immár úgy egy éve az "In Memoriam" részlegben kell kezelnünk, az a Kristálykeserű nevű italunk. A miénk, mert magyar, most jöhetnek a nemzeti érzelmek, de kevésbé ez a baj azzal, hogy megszűnt, az a baj, hogy egy jó dolog tűnt el. Érthetetlen, hogy nem azok az ihatatlan, kereskedelmi láncok cégjelzését viselő szénsavas italok szűnnek meg, hanem egy minőségileg is korrekt és finom ital az amit nem gyártanak már tavaly nyár óta. Persze nehéz úgy protestálni, hogy a gazdaságos kóla jobban fogy azokban a bizonyos áruházakban mint a Coca, amiről még egy beach is nevet kapott a Balaton partján.

...reméljük lesz valahol a Fővárosi Üdítőipari Rt.-nél egy lelkes termékmanager, aki rájön, hogy kell nekünk a Kristálykeserű, ugyanúgy, mint a Márka-meggy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése