2009. július 3., péntek

...könyvmoly

...egyszer hagytam el könyvet kb. másfél évvel ezelőtt, egy ajándék könyv volt, amit egy könyvrendeléshez kaptam, azonban nekem nem volt érdekes, így egy könyvtár közelében direkt elhagytam, remélve valakinek pont erre a könyvre van szüksége, nem is gondoltam rá, hogy ebből mozgalmat kéne indítani, most már látom hogy ezt elmulasztottam, de a mozgalom ötlete másnak is az eszébe jutott szerencsére és működik.

...egy évvel ezelőtt az orosházi könyvtár dolgozói elindították ezt a veszítsünk el egy könyvet akciót, azóta sok könyv került a körforgásba, cégek és írók csatlakoztak és sorakoztak fel a kezdeményezés mögött. Viszont a honlapot elnézve szükség lenne egy komolyabb átalakításra, önállósodásra és saját domain-re. Ettől függetlenül úgy vélem el fogok hagyni én is egy könyvet hamarosan....

...http://veszitsel.konyvtar.hu/

1 megjegyzés: