2009. július 10., péntek

...king of pop

...számtalan névvel illették, dicsérték, kinevették, gúnyolták, sajnálták, de bármilyen érzések is keringenek vele kapcsolatban (mint emberrel kapcsolatban) az, hogy a modern zene egyik legnagyobb alakja és tehetsége volt az elvitathatatlan.

...magam is a nyolcvanas évek végén, a kilencvenes évek elején kedveltem meg, akkoriban elég sokat hallgattam a számait, a BAD című bakelit lemezt egyik születésnapomra kaptam ajándékként, majd a következő albumot már kazettán vettem meg. Később ugyan nem kerültek elő annyira sűrűn az albumai, de egy-egy számot mindig is szívesen hallgattam meg, és ez folytatólagosan igaz a mai napig is. Személyes kedvenceim a Dirty Diana, a Smooth Criminal és a Give it to me című számok. Természetesen az Eddie Van Halen gitárszólójával megalkotott, illetve a később a Bates által zseniálisan feldolgozott dalai a legnépszerűbbek a világon (tegyük hozzá, hogy teljesen megérdemelten), amik azért szintén nem kényszerítenek a rádión továbbkapcsolásra. Ahogy farkasemberré változik az elsöprő sikert meghozó klippjében, utólag megmosolyogtató, de be kell látni, hogy szintén egy mérföldkő volt a zenetörténelem útján.

...távozása napján a telefonom csengőhangjával, az említett Beat it szólóval emlékeztem meg nagyságáról ... reméljük az égi Neverland-ben megtalálta a helyét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése